COPPER 2.0 2x4
PREDNOSTI
-
Ľahká úžitková štvorkolka
-
Široká možnosť využitia
-
Oceľové nosiče s plastovým krytím, predné aj zadné
-
Homologované ťažné zariadenie so zásuvkou
-
LED svetlá vpredu aj vzadu
-
Predný ťažný čap
-
Veľmi nízka spotreba paliva
-
Protišmykové sedadlo
-
Jednoduché ovládanie
-
Homologácia T3b (žltá registračná značka), vodičský preukaz sk. B
CENA: 3 590 EUR
DOSTUPNÉ FARBY
CHARAKTERISTIKA
Druhá generácia ľahkého "dvojkila" je tu! Francúzsky Goes sa spojil s novým partnerom, firmou Loncin a prvý spoločný projekt je na svete.
Jednoduchá štvorkolka s motorom s objemom 176 ccm vybavená karburátorom a náhonom iba na zadné kolesá nie je určite žiadny trhač rýchlostných rekordov alebo zdolávač rumunských hôr, ale na to tiež nebola konštruovaná. Toto ale vôbec neznamená, že by sa bála terénu alebo ťahania vozíka. Vďaka svojej veľkosti takmer plnohodnotnej pracovnej štvorkolky si na nej zablbnú aj tínedžeri.
O prenos sily na zadné kolesá sa postará reťaz. Brzdenie zase obstará trojica brzdových kotúčov (dva na prednej náprave a jeden vzadu). Prevodovka je samozrejme automatická, s variátorom a má tri polohy - vpred (F), neutrál (N) a spiatočku (R). V základnej výbave potom nechýbajú LED predné aj zadné svetlá, prehľadný digitálny tachometer, ťažné zariadenie so zásuvkou, ktoré je homologované na 100 kg, predný ťažný čap alebo oceľové nosiče kryté plastom (vpredu aj vzadu).
Podvozkovo je štvorkolka veľmi príjemná a trojica tlmičov pekne filtruje nerovnosti. Ramená podvozku sú navyše vybavené maznicami, čo zaručuje dlhšiu životnosť komponentov celého podvozku.
Samozrejmosťou je aj homologizácia pre prevádzku na verejných komunikáciách. Ku každej štvorkolke preto dostanete čistopis technického preukazu. Na jazdu stačí vodičák na auto - skupina B.
HLAVNÉ PREDNOSTI
12 koní "pod kapotou"
Coppera druhej generácie ženie vpred jednovalcový motor s objemom 176 ccm s výkonom necelých 12 konských síl. Nejedná sa tak o žiadneho žrúta benzínu, ale ani o závodný stroj. Jednoducho pohodová mašina s karburátorom, na ktorej sa zvezie dospelák alebo jeho deti. Pokiaľ hľadáte štvorkolku na ryby, huby, odvoz sena alebo "okolo komína", je tento jednoduchý stroj ideálnym začiatkom do sveta štvorkoliek.


Jednoduchý stroj. Aj ovládanie
Keďže je Copper 2.0. ideálny hlavne pre nováčikov, nenájdete na ňom žiadne extra elektronické a technické vychytávky, ako je navigácia alebo posilňovač riadenia. To ale neznamená, že je zlý. V jednoduchosti je totiž krása a ovládanie aj celý stroj sú tak absolútne na pohodu. Namiesto elektronického vstrekovania je tu starý dobrý karbec, pohon reťazou alebo malý, ale prehľadný displej, ktorý zbytočne nezásobuje všetkými možnými dátami, ale oznamuje to zásadné – rýchlosť, stav paliva, teplotu motora a najazdené kilometre. Viac tu jednoducho netreba a Vy sa tak môžete kochať krajinou.
Vzhľad i spracovanie na jednotku
V poslednom čase to vyzeralo, že sa výrobcovia štvorkoliek v tejto cenovej kategórii nechcú púšťať do ničoho nového. Loncin sa ale nebál a vytvoril naozaj páčivú mašinu, ktorá nezapadne. Predok aj zadok osadili LED svetlami, nosiče zakryli plastovými krytmi a štvorkolka má moderné a ostré krivky. Copper 2.0. je k dostaniu v čiernom alebo striebornom matnom lakovaní, ktoré by ste inak hľadali u dospelých modelov. Nezaostáva ani spracovanie, ktoré je na stroji s touto cenovkou vážne nevídané.

Jazdí celá rodina
Copper nie je len pre mladých, ktorí sa chcú naučiť jazdiť po lúke za domom alebo si zablbnúť v lese. Má totiž EÚ homologáciu T3b a je možné ho bez problémov prihlásiť na prevádzku po pozemných komunikáciách. Pokiaľ teda s Copperom potrebujete prejsť cestu alebo zájsť do mesta pre menší nákup, stačí mať vodičský preukaz skupiny B.
