COPPER 3.0 2x4

Copper_3_0.jpg

DOSTUPNÉ FARBY

PŘEDNOSTI

  • Spoľahlivý motor s výkonom cez 20 hp

  • Pohon 2x4. Zadná náprava hnaná kardanom

  • Variátor s pomalou redukciou do sily

  • Elektronické vstrekovanie paliva Bosch

  • Kombinované LED svetlá vpredu aj vzadu

  • Elektrický navijak

  • Predný aj zadný nosič z ocele

  • Homologované ťažné zariadenie

  • Odkladacie priehradky, USB nabíjanie

  • Nízka spotreba paliva

  • Protišmykové sedadlo

  • Homologácia T3b (žltá registračná značka), vodičský preukaz sk. B

CENA: 4 790 EUR

CHARAKTERISTIKA

Novinka v prémiovej kvalite, Goes Copper 3.0 - bezkonkurenčná štvorkolka vo svojej kategórii.

Skvele designovo spracovaný a hlavne funkčný Copper 3.0. s motorom s objemom 271 ccm je vybavený vstrekovaním Bosch a pohonom na zadné kolesá pomocou kardanu. Ver, že ťa prekvapí silou i obratnosťou. Nezľakne sa absolútne žiadneho terénu alebo plne naloženého vozíka. Vďaka svojej takmer plnohodnotnej veľkosti pracovnej štvorkolky je vhodná aj pre dospeláka.

Výborne fungujúce brzdy s dvoma brzdovými kotúčmi na prednej a jedným na zadnej náprave. Automatická prevodovka s variátorom má štyri polohy – (L, H, N a R), kde hlavnou výhodou je prevodový stupeň „L“, čo je redukcia do sily. Motor a prevodovka potom nie je tak namáhaná, keď ťaháš vozík alebo ideš v ťažkom teréne.

V základnej výbave nechýbajú
predné aj zadné kombinované LED svetlá, prehľadný digitálny tachometer, homologované ťažné zariadenie so zásuvkou s nosnosťou 227kg alebo elektrický navijak o sile 2500 libier.

Podvozkovo
veľmi príjemne fungujúca štvorkolka. Robustné ramená podvozku zaručujú oveľa dlhšiu životnosť komponentov celého podvozku.

Samozrejmosťou je homologácia k jazde po verejných komunikáciách. Ku každej štvorkolke dostaneš čistopis technického preukazu a na jej riadenie Ti stačí vodičský preukaz B, na osobný automobil. Copper 3.0. uvezie legálne jedného vodiča a jeho spolujazdca.

HLAVNÉ PREDNOSTI

20 koní "pod kapotou"

Coppera 3.0. poháňa jednovalcový motor s obsahom 271 ccm a výkonom niečo málo cez 20 konských síl. Jednoznačný favorit pre vstup do sveta štvorkoliek. O prenos sily na kolesá sa stará variátor a oproti jeho menšiemu bráchovi vo verzii 2.0., má trojstovka aj zadnú nápravu hnanú kardanom.

DSC02585.jpg
DSC02536.jpg
DSC02552.jpg

Ľahko ovládateľný pracant

Pretože Copper 3.0. váži nejakých 245 kg, je aj parádne ovládateľný. Môžeš si tak byť istý, že pri práci sa s ním všade vymotáš. A pokiaľ máš v pláne ťahať vozík, nemusíš sa báť, že by to trojstovka nedala. Má pomalú redukciu do sily "L" a motor s variátorom potom tak netrpí. Okrem redukcie do sily má Copper 3.0. v základe tiež navijak.

Vzhľad i spracovanie na jednotku

Už príchod modelu Copper 2.0 nás presvedčil, že cesta spolupráce Goesu s Loncinom bola správna. Nakoniec to dokladá aj dlhoročná spolupráca Loncinu s BMW.

Kvalita spracovania, podarený dizajn a funkčnosť oboch Copperov 2.0 aj 3.0 je o míle vzdialená štvorkolkám v tejto kategórii. Napokon, príď sa presvedčiť na naše showroomy alebo k niektorému z našich predajcov.

DSC02576.jpg

TECHNICKÁ DATA

Typ motoru

čtyřtaktní jednoválec SOHC

Objem motoru

271 ccm

Výkon motoru

15 kW (20,4 Ps) / 7000 ot./min

Maximální kroutící moment

23Nm při 5500ot./min.

Převodovka

automat/variátor 
L/H/ N / R

Chlazení

vodou

Starter

elektrický

Dávkování paliva

Bosch EFI

Objem palivové nádrže

14 Litrů

Rám

ze svařovaných trubek

Přední zavěšení a tlumení

A-ramena, hydraulické tlumiče s nastavitelnou pružinou

Zadní zavěšení a tlumení

kyvná náprava s hydraulickým tlumičem a nastavitelnou pružinou

Přední pneumatiky

22x7-10

Zadní pneumatiky

22x10-10

Přední brzdy

2x hydraulická kotoučová

Zadní  brzdy

1x hydraulická kotoučová

Maximální rychlost

58 km/hod

Váha v provozním stavu

245 kg

Nosnost přípojného vozíku

227 kg

Rozvor kol

1210 mm

Celková délka

1940 mm

Celková šířka

1095 mm

Celková výška

1150 mm

Světlá výška

255 mm

Výška sedadla

878 mm

Homologace

T3b, řidičský průkaz sk. B

Barva

matná černá, matná stříbrná

CHCEŠ SPOZNAŤ NÁŠ CELÝ PRÍBEH ?

BY GOREX