IRON 4504x4

GOES_iron_seda_800x570.gif

DOSTUPNÉ FARBY

camo.png

PREDNOSTI

  • Kanadský variátor CV-Tech

  • Meniteľný pohon 2x4 alebo 4x4

  • Predný uzamykateľný diferenciál

  • Predný a zadný oceľový nosič

  • LED osvetlenie

  • Homologované ťažné zariadenie s el. zásuvkou

  • Elektrický navijak 2500 lbs

  • Protišmykové sedadlo

  • Vodičský preukaz na osobný automobil

  • Prvá STK po štyroch rokoch

  • Možnosť dokúpenia posilňovača riadenia (EPS)

  • Konštrukciou, veľkosťou a šírkou jediná štvorstovka v kategórii pracovných štvorkoliek tejto cenovej kategórie

CENY 

IRON 450i

IRON 450i EPS

6 190 EUR

6 790 EUR

CHARAKTERISTIKA

Nie je štvorstovka, ako štvorstovka. Najväčšia a najodolnejšia štvorstovka zo spoločnej dielne Goes a CF Moto, aj vo svojej kategórii ľahkých pracovných štvorkoliek. Každý, kto štvorkolku používa na náročnejšiu prácu určite potvrdí, že to nie je len o obsahu motora, ale hlavne o samotnej konštrukcii štvorkolky. Keď chcem ťahať ťažký náklad alebo jazdiť v extrémnom teréne, potrebujem, aby bola konštrukcia štvorkolky naddimenzovaná. Platí tu jednoduché pravidlo – čím väčší a silnejší je použitý materiál, tým viac toho štvorkolka vydrží. To isté platí o šírke. Čím je štvorkolka širšia, tým je v teréne stabilnejšia.

Ak uvažuješ o štvorkolke s podobným obsahom valcov, tak práve Goes 450i Iron je pre teba v tejto cenovej kategórii tá najlepšia voľba. Samozrejmosťou je silný
elektrický navijak, ťažné zariadenie s elektrickou zásuvkou, LED svetlá, multifunkčný digitálny tachometer, pohon 4x4, redukcia do sily (L) a tiež uzávierka predného diferenciálu v základnej výbave.

Koniec koncov si príď štvorkolku prezrieť a vyskúšať k nám do Prešova alebo k niektorému z našich predajcov a presvedčiť sa o správnej voľbe.

HLAVNÉ PREDNOSTI

Úsporný motor

Srdcom štvorkolky Goes Iron 450i je jednovalcový motor s výkonom 27 konských síl. Tento úsporný drobček plní najnovšie emisné normy. Má dosť výkonu na prácu aj trochu zábavy. Pokiaľ štvorkolku potrebuješ na občasné výlety, ale primárne na pracovné vyťaženie, model 450 Ti bude bohato stačiť. Palivo motoru dodáva jednotka Bosch pomocou elektronického vstrekovania. O prenos sily sa zase postará kanadský variátor CVTech.

_DSC2656_edited.jpg

LED svetlá a blikače

LED svetlomety sú dnes už súčasťou väčšiny dostupných áut alebo motoriek. No a pretože Goes nemôže byť v tomto smere pozadu, nájdeš ich vpredu aj vzadu na všetkých modeloch Iron a Cobalt. Skvelá svietivosť a páčivý dizajn skvele dopĺňajú celú štvorkolku.

_DSC2873.JPG

Bytelný a pohodlný podvozok

Žiadna zmenšenina, ale pevná ramená, tlmiče aj poloosi. Pretože je Iron najväčším štvorkilom vo svojej cenovej kategórii, na podvozku sa nešetrilo. Všetko je z poriadnych kusov železa a dlhá životnosť je tak zaručená. Zároveň je ale podvozok pohodlný a pekne filtruje nerovnosti. Tlmiče majú navyše nastaviteľné pružiny a pri väčšej záťaži ich môžeš upraviť podľa tvojich predstáv.

500HO-ENGINE.png

Variátor CVTech z Kanady

Žiadna spojka alebo radenie, ale automatická prevodovka a kanadský variátor CVTech! Nový, bezspojkový variátor má na starosť prenos sily z motora na kolesá. Skvelým pomocníkom je tiež nová motorová brzda, ktorá spomalí stroj vždy, keď pustíš plyn. To využiješ napríklad v zjazde z prudkého kopca, kedy nemusíš použiť klasické brzdy.

_DSC2714.JPG
_DSC2873.JPG

Predný aj zadný oceľový nosič

Na prácu aj zábavu je nutný priestor. Preto je Goes vybavený predným aj zadným oceľovým nosičom. Tie sú pevné a ľahko k nim uchytíš napríklad motorovú pílu alebo výbavu potrebnú na dlhšie cesty. Pokiaľ chceš mať veci viac v bezpečí, samozrejmosťou je možnosť dokúpenia zadného originálneho boxu alebo prednej plastovej vane. Všetko je na mieru robené priamo pre štvorkolky Goes a nemusíš tak nič vymeriavať a zdĺhavo počítať. Modely MAX majú navyše na zadnom nosiči opierku a madlá pre väčšie pohodlie spolujazdca.

_DSC2780.JPG

Bohatá základná výbava

Pretože je táto štvorstovka hlavne na práci, nezaobišla by sa bez poriadnej výbavy. V základe tak dostaneš navijak s ťažnou silou 2 500 libier, homologované ťažné zariadenie vrátane zásuvky, ochranné kryty rúk alebo 12 V zásuvku, do ktoré pripojíš väčšinu dostupného elektro príslušenstva, ako sú napríklad postrekovače alebo sypače. Pre cestovateľov potom nájde využitie napríklad na napájanie navigácie alebo mobilu. Samozrejmosťou je napríklad aj digitálny tachometer alebo zliatinové kolesá.

_DSC2721.JPG
_DSC2806.JPG
_DSC2642.JPG
_DSC2880.JPG

TECHNICKÁ DATA

Typ motoru

čtyřtaktní jednoválec SOHC

Objem motoru

400 ccm

Výkon motoru

20kW (27Ps) / 7500 ot./min (offroad)

Maximální kroutící moment

29.0 Nm  / 6250 ot./min

Převodovka

CV-Tech variátor (Kanada)
L-H-N-R,  2x4 / 4x4,
uzávěrka předního diferenciálu

Chlazení

vodou

Starter

elektrický

Dávkování paliva

EFI Bosch systém

Objem palivové nádrže

18 litrů

Rám

ze svařovaných trubek

Přední zavěšení a tlumení

dvojitá A-ramena, hydraulické tlumiče s nastavitelnou pružinou

Zadní zavěšení a tlumení

nezávisle zavěšená a dvojitá A-ramena, hydraulické tlumiče s nastavitelnou pružinou

Přední pneumatiky

25x8-12

Zadní pneumatiky

25x10-12

Přední brzdy

2x hydraulická kotoučová

Zadní brzdy

2x hydraulická kotoučová

Maximální rychlost

84 km / hod (offroad)

Váha v provozním stavu

344 kg

Nosnost přípojného vozíku

300 kg

Rozvor kol

1280 mm

Celková délka

2130 mm

Celková šířka

1170 mm

Celková výška

1120 mm

Světlá výška

285 mm

Výška sedadla

955 mm

Homologace

T3b homologace, jednomístné, ŘP sk. B

Barva

černá metalická, camo, zelená metalická, šedá

CHCEŠ SPOZNAŤ NÁŠ CELÝ PRÍBEH ?

BY GOREX