IRON 450i MAX 4x4

GOES_iron_max_zelena_800x570.gif

DOSTUPNÉ FARVY

camo.png

PREDNOSTI

  • Kanadský variátor CV-Tech

  • Meniteľný pohon 2x4 alebo 4x4

  • Predný uzamykateľný diferenciál

  • Predný a zadný oceľový nosič

  • LED osvetlenie

  • Homologované ťažné zariadenie

  • Elektrický navijak - 2500 lbs

  • Protišmykové sedadlo

  • Vodičský preukaz na osobný automobil

  • Prvá STK po štyroch rokoch

  • Možnosť výberu posilňovača riadenia (EPS)

  • Farby, opierka a madlá bez príplatku

  • MAXimálne pohodlie pre vodičov i spolujazdcov

CENY 

IRON 450i MAX

IRON 450i MAX EPS

6 590 EUR

7 190 EUR

CHARAKTERISTIKA

Najväčšia a najodolnejšia štvorstovka zo spoločnej dielny Goes a CF Moto aj vo svojej kategórii ľahkých pracovných štvorkoliek. Každý, kto štvorkolku používa na náročnejšiu prácu určite potvrdí, že to nie je len o obsahu motora, ale hlavne o samotnej konštrukcii štvorkolky. Keď chcem ťahať ťažký náklad alebo jazdiť v extrémnom teréne, potrebujem aby bola konštrukcia štvorkolky naddimenzovaná. Platí tu jednoduché pravidlo – čím väčší a silnejší materiál tým viac toho vydrží a tiež čím je štvorkolka širšia, tým je v teréne stabilnejší.

Ak uvažuješ o štvorkolke s podobným objemom valcov av predĺženej verzii, tak práve Goes 450i Iron MAX je aj pre teba v tejto cenovej kategórii tá najlepšia voľba. Samozrejmosťou je silný
elektrický navijak, ťažné zariadenie s elektrickou zásuvkou, pohon 4x4, redukcia do sily (L) a taktiež uzávierka predného diferenciálu v základnej výbave. Max verzia je navyše predĺžená o 20 cm, čo zaručuje pohodlie pre spolujazdcov. Na zadnom nosiči preto nájdete opierku a madlá. Nášľapy majú tiež zvýšenú stúpačku, aby si spolujazdec s vodičom nekopali do nôh.

Koniec koncov si príď štvorkolku prezrieť a vyskúšať k nám do Prešova alebo k niektorému z našich predajcov a presvedčiť sa o správnej voľbe.

HLAVNÉ PREDNOSTI

Úspornej motor

Srdcom štvorkolky Goes Iron 450i MAX je jednovalcový motor s výkonom 27 konských síl. Tento úsporný drobček plní najnovšie emisné normy. Má dosť výkonu na prácu aj trochu zábavy. Pokiaľ štvorkolku potrebuješ na občasné výlety, ale primárne na pracovné vyťaženie, model 450 Ti bude bohato stačiť. Palivo motoru dodáva jednotka Bosch pomocou elektronického vstrekovania. O prenos sily sa zase postará kanadský variátor CVTech.

500HO-ENGINE.png
_DSC2679.JPG

Predĺžená verzia MAX

Goes myslí aj na spolujazdcov! Žiadne stláčanie sa tu nekoná. Model MAX je predĺžený o celých 20 centimetrov. Nášľapy tak narástli a dostali zvýšený stupienok, aby sa spolujazdec pohodovo vošiel a nekopal pri jazde do vodiča. Dlhšie je aj sedlo a zadný nosič je vybavený madlami s opierkou pre bezpečnú jazdu.

Variátor CVTech z Kanady

Žiadna spojka alebo radenie, ale automatická prevodovka a kanadský variátor CVTech! Nový, bezspojkový variátor má na starosť prenos sily z motora na kolesá. Skvelým pomocníkom je tiež nová motorová brzda, ktorá spomalí stroj vždy, keď pustíš plyn. To využiješ napríklad v zjazde z prudkého kopca, kedy nemusíš použiť klasické brzdy.

_DSC2656_edited.jpg
_DSC2714.JPG
_DSC2873.JPG

LED svetlá a blikače

LED svetlomety sú dnes už súčasťou väčšiny dostupných áut alebo motoriek. No a pretože Goes nemôže byť v tomto smere pozadu, nájdeš ich vpredu aj vzadu na všetkých modeloch Iron a Cobalt. Skvelá svietivosť a páčivý dizajn skvele dopĺňajú celú štvorkolku.

Predný aj zadný oceľový nosič

Na prácu aj zábavu je nutný priestor. Preto je Goes vybavený predným aj zadným oceľovým nosičom. Tie sú pevné a ľahko k nim uchytíš napríklad motorovú pílu alebo výbavu potrebnú na dlhšie cesty. Pokiaľ chceš mať veci viac v bezpečí, samozrejmosťou je možnosť dokúpenia zadného originálneho boxu alebo prednej plastovej vane. Všetko je na mieru robené priamo pre štvorkolky Goes a nemusíš tak nič vymeriavať a zdĺhavo počítať. Táto predĺžená verzia MAX má na zadnom nosiči opierku a madlá pre väčšie pohodlie spolujazdca.

_DSC2873.JPG
_DSC2780.JPG

Bytelný a pohodlný podvozok

Žiadna zmenšenina, ale pevná ramená, tlmiče aj poloosi. Pretože je Iron najväčším štvorkilom vo svojej cenovej kategórii, na podvozku sa nešetrilo. Všetko je z poriadnych kusov železa a dlhá životnosť je tak zaručená. Zároveň je ale podvozok pohodlný a pekne filtruje nerovnosti. Tlmiče majú navyše nastaviteľné pružiny a pri väčšej záťaži ich môžeš upraviť podľa tvojich predstáv.

Bohatá základná výbava

Pretože je táto štvorstovka hlavne na práci, nezaobišla by sa bez poriadnej výbavy. V základe tak dostaneš navijak s ťažnou silou 2 500 libier, homologované ťažné zariadenie vrátane zásuvky, ochranné kryty rúk, madlá pre spolujazdca alebo 12 V zásuvku, do ktorej pripojíš väčšinu dostupného elektro príslušenstva, ako sú napríklad postrekovače alebo sypače. Pre cestovateľov potom nájde využitie napríklad na napájanie navigácie alebo mobilu. Samozrejmosťou je napríklad aj digitálny tachometer alebo zliatinové kolesá.

_DSC2721.JPG
_DSC2806.JPG
_DSC2642.JPG
_DSC2880.JPG

TECHNICKÁ DATA

Typ motoru

čtyřtaktní jednoválec SOHC

Objem motoru

400 ccm

Výkon motoru

20kW (27Ps) / 7500 ot./min (offroad)

Maximální kroutící moment

29.0 Nm  / 6250 ot./min

Převodovka

CV-Tech variátor (made in Canada) L-H-N-R, 2WD / 4WD, uzávěrka předního diferenciálu

Chlazení

vodou

Starter

elektrický

Dávkování paliva

EFI Bosch systém

Objem palivové nádrže

18 litrů

Rám

ze svařovaných trubek

Přední zavěšení a tlumení

dvojitá A-ramena, hydraulické tlumiče s nastavitelnou pružinou

Zadní zavěšení a tlumení

nezávisle zavěšená a dvojitá A-ramena, hydraulické tlumiče s nastavitelnou pružinou

Přední pneumatiky

25x8-12

Zadní pneumatiky

25x10-12

Přední brzdy

2x hydraulická kotoučová

Zadní  brzdy

2x hydraulická kotoučová

Maximální rychlost

84 km / hod (offroad)

Váha v provozním stavu

363 kg

Váha přípojného vozíku

300 kg

Rozvor kol

1480 mm

Celková délka

2320 mm

Celková šířka

1170 mm

Celková výška

1120 mm

Světlá výška

285 mm

Výška sedadla

955 mm

Homologace

T3b homologace, dvě osoby, řidičský průkaz sk. B

Barva

černá metalická, camo, zelená metalická, šedá 

CHCEŠ SPOZNAŤ NÁŠ CELÝ PRÍBEH ?

BY GOREX