IRON 450i MAX 4x4

DOSTUPNÉ FARVY

PREDNOSTI
-
Kanadský variátor CV-Tech
-
Meniteľný pohon 2x4 alebo 4x4
-
Predný uzamykateľný diferenciál
-
Predný a zadný oceľový nosič
-
LED osvetlenie
-
Homologované ťažné zariadenie
-
Elektrický navijak - 2500 lbs
-
Protišmykové sedadlo
-
Vodičský preukaz na osobný automobil
-
Prvá STK po štyroch rokoch
-
Možnosť výberu posilňovača riadenia (EPS)
-
Farby, opierka a madlá bez príplatku
-
MAXimálne pohodlie pre vodičov i spolujazdcov
CENY
IRON 450i MAX
IRON 450i MAX EPS
6 590 EUR
7 190 EUR
CHARAKTERISTIKA
Najväčšia a najodolnejšia štvorstovka zo spoločnej dielny Goes a CF Moto aj vo svojej kategórii ľahkých pracovných štvorkoliek. Každý, kto štvorkolku používa na náročnejšiu prácu určite potvrdí, že to nie je len o obsahu motora, ale hlavne o samotnej konštrukcii štvorkolky. Keď chcem ťahať ťažký náklad alebo jazdiť v extrémnom teréne, potrebujem aby bola konštrukcia štvorkolky naddimenzovaná. Platí tu jednoduché pravidlo – čím väčší a silnejší materiál tým viac toho vydrží a tiež čím je štvorkolka širšia, tým je v teréne stabilnejší.
Ak uvažuješ o štvorkolke s podobným objemom valcov av predĺženej verzii, tak práve Goes 450i Iron MAX je aj pre teba v tejto cenovej kategórii tá najlepšia voľba. Samozrejmosťou je silný elektrický navijak, ťažné zariadenie s elektrickou zásuvkou, pohon 4x4, redukcia do sily (L) a taktiež uzávierka predného diferenciálu v základnej výbave. Max verzia je navyše predĺžená o 20 cm, čo zaručuje pohodlie pre spolujazdcov. Na zadnom nosiči preto nájdete opierku a madlá. Nášľapy majú tiež zvýšenú stúpačku, aby si spolujazdec s vodičom nekopali do nôh.
Koniec koncov si príď štvorkolku prezrieť a vyskúšať k nám do Prešova alebo k niektorému z našich predajcov a presvedčiť sa o správnej voľbe.
HLAVNÉ PREDNOSTI
Úspornej motor
Srdcom štvorkolky Goes Iron 450i MAX je jednovalcový motor s výkonom 27 konských síl. Tento úsporný drobček plní najnovšie emisné normy. Má dosť výkonu na prácu aj trochu zábavy. Pokiaľ štvorkolku potrebuješ na občasné výlety, ale primárne na pracovné vyťaženie, model 450 Ti bude bohato stačiť. Palivo motoru dodáva jednotka Bosch pomocou elektronického vstrekovania. O prenos sily sa zase postará kanadský variátor CVTech.


Predĺžená verzia MAX
Goes myslí aj na spolujazdcov! Žiadne stláčanie sa tu nekoná. Model MAX je predĺžený o celých 20 centimetrov. Nášľapy tak narástli a dostali zvýšený stupienok, aby sa spolujazdec pohodovo vošiel a nekopal pri jazde do vodiča. Dlhšie je aj sedlo a zadný nosič je vybavený madlami s opierkou pre bezpečnú jazdu.
Variátor CVTech z Kanady
Žiadna spojka alebo radenie, ale automatická prevodovka a kanadský variátor CVTech! Nový, bezspojkový variátor má na starosť prenos sily z motora na kolesá. Skvelým pomocníkom je tiež nová motorová brzda, ktorá spomalí stroj vždy, keď pustíš plyn. To využiješ napríklad v zjazde z prudkého kopca, kedy nemusíš použiť klasické brzdy.



LED svetlá a blikače
LED svetlomety sú dnes už súčasťou väčšiny dostupných áut alebo motoriek. No a pretože Goes nemôže byť v tomto smere pozadu, nájdeš ich vpredu aj vzadu na všetkých modeloch Iron a Cobalt. Skvelá svietivosť a páčivý dizajn skvele dopĺňajú celú štvorkolku.
Predný aj zadný oceľový nosič
Na prácu aj zábavu je nutný priestor. Preto je Goes vybavený predným aj zadným oceľovým nosičom. Tie sú pevné a ľahko k nim uchytíš napríklad motorovú pílu alebo výbavu potrebnú na dlhšie cesty. Pokiaľ chceš mať veci viac v bezpečí, samozrejmosťou je možnosť dokúpenia zadného originálneho boxu alebo prednej plastovej vane. Všetko je na mieru robené priamo pre štvorkolky Goes a nemusíš tak nič vymeriavať a zdĺhavo počítať. Táto predĺžená verzia MAX má na zadnom nosiči opierku a madlá pre väčšie pohodlie spolujazdca.


Bytelný a pohodlný podvozok
Žiadna zmenšenina, ale pevná ramená, tlmiče aj poloosi. Pretože je Iron najväčším štvorkilom vo svojej cenovej kategórii, na podvozku sa nešetrilo. Všetko je z poriadnych kusov železa a dlhá životnosť je tak zaručená. Zároveň je ale podvozok pohodlný a pekne filtruje nerovnosti. Tlmiče majú navyše nastaviteľné pružiny a pri väčšej záťaži ich môžeš upraviť podľa tvojich predstáv.
Bohatá základná výbava
Pretože je táto štvorstovka hlavne na práci, nezaobišla by sa bez poriadnej výbavy. V základe tak dostaneš navijak s ťažnou silou 2 500 libier, homologované ťažné zariadenie vrátane zásuvky, ochranné kryty rúk, madlá pre spolujazdca alebo 12 V zásuvku, do ktorej pripojíš väčšinu dostupného elektro príslušenstva, ako sú napríklad postrekovače alebo sypače. Pre cestovateľov potom nájde využitie napríklad na napájanie navigácie alebo mobilu. Samozrejmosťou je napríklad aj digitálny tachometer alebo zliatinové kolesá.



