Objem motora:
400 cm3Výkon motora:
20,7 kW (27,8 Ps) / 7 250 rpmPohon:
4x4, kardanom / uzávierka predného diferenciáluCena:
AKCIA: od 5 310 EUR
Kraľujem kategórii ľahkých pracovných štvorkoliek. Väčšiu a odolnejšiu mašinu v nej nenájdeš. Som taký štvorkolkový kráľ železný a zlatý. Zo zlata mám pracantskú dušu. Z tvrďáckeho železa pevnú konštrukciu.
A o tom to je! Každý, kto už niekedy štvorkolku používal na náročnejšiu prácu, potvrdzuje, že poriadna konštrukcia je dôležitejšia ako kubíky v motore. Keď chceš ťahať ťažký náklad, alebo jazdiť v extrémnom teréne, jednoducho potrebuješ predimenzovanú konštrukciu. A presne takú mám. Železom sa na nej nešetrilo, a tak som v každom teréne úplný držiak a aj v tej najdrsnejšej práci spoľahlivé miesiželezo. Nie nadarmo mi hovoria Iron.
Krstným som MAX. A to tiež nie je náhodička. Ponúkam totiž MAXimálne pohodlie aj pre spolujazdcov. Oproti môjmu menšiemu bratovi som o 19 centi dlhší, takže žiadne mačkanie sa nekoná. Okrem sedla narástli aj nášľapy a dostali zvýšený stupienok, aby spolujazdec nekopal do vodiča. A keď k tomu pridáme držadlá a opierku na zadnom nosiči, máš všetko, čo potrebuješ nielen pre bezpečnú, ale aj pohodlnú jazdu vo dvojici.
Stačil by ti o chlp kratší stroj? Mrkni na fotky môjho kratšieho brata.
Pretože som hlavne na prácu, mám poriadnu výbavičku. V základe dostaneš fakt silný elektrický navijak, ťažné zariadenie, pohon na všetky štyri, redukciu do sily (L), motorovú brzdu, oceľové nosiče, kryty na ruky a tiež uzávierku predného diferenciálu. Keby ti to bolo málo, môžeš ma tuniť ďalej. Začni napríklad posilňovačom riadenia.
No a jasné, že mám aj LEDkové svetlá a blinkre. Oceníš skvelú svietivosť a očarí ťa pôsobivý dizajn. Veď ma príď omrknúť na vlastné voči. Okamžite ťa presvedčím, že si sa zamiloval správne.
Objem motora | 400 cm3 |
Typ motora | štvortaktný jednovalec SOHC |
Maximálny výkon | 20,7 kW (27,8 Ps) / 7 250 rpm |
Maximálny krútiaci moment | 28 Nm / 6 250 rpm |
Sekundárny pohon | 4x4, kardanom / uzávierka predného diferenciálu |
Prevodovka | automat / kanadský variátor CV-Tech - L / H / N / R |
Štartér | elektrický |
Chladenie | vodou |
Emisná norma | EURO 4 |
Systém dávkovania paliva | EFI Bosch |
Objem nádrže | 18 litrov |
Maximálna rýchlosť | 60 km/h, (offroad) 84 km/h |
Homologácia | T3b |
Ťažné zariadenie | áno (zapísané v TP na 300 kg) |
EPS-Elektrický posilňovač riadenia | príplatková výbava, + 600 EUR |
Elektrický navijak | áno, 2 500 libier |
Odpruženie vpredu | 2x hydraulický tlmič s nastaviteľnou pružinou |
Odpruženie vzadu | 2x hydraulický tlmič s nastaviteľnou pružinou |
Pneu vpredu | 25x8-12 |
Pneu vzadu | 25x10-12 |
Brzdy vpredu | 2x hydraulická kotúčová |
Brzdy vzadu | 2x hydraulická kotúčová |
Rozmery (D׊×V) | 2 130 x 1 170 x 1 120 mm / MAX 2 320 x 1 170 x 1 120 mm |
Pohotovostná hmotnosť | 344 kg / MAX 363 kg |
Výška sedadla | 955 mm |
Svetlá výška | 285 mm |
MODEL | VERZIA | FARBA | CENA |
IRON 450i Forest* | krátka | čierna metalická | AKCIA: 5 310 EUR |
IRON 450i LTD* | krátka | čierna metalická, olivovo zelená, sivá | AKCIA: 5 390 EUR |
IRON 450i Forest* MAX | predĺžená | čierna metalická | AKCIA: 5 710 EUR |
IRON 450i LTD* MAX | predĺžená | čierna metalická, olivovo zelená, sivá | AKCIA: 5 790 EUR |
* Forest – čierne plechové kolesá 12″. * LTD – čierne Alu kolesá 12″
12” pneumatiky Abuzz , elektrický navijak 2 500 lbs, kryty rúk, zámok tyče riadenia, homologované ťažné zariadenie s el. zásuvkou, zásuvka 12V v uzamykateľnom priečinku, predný + zadný oceľový nosič, CV-Tech variátor (Made in Canada), protišmykové sedadlo, prepínač pohonu 2 × 4 alebo 4 × 4, predný uzamykateľný diferenciál, predĺžený model MAX s homologáciou pre dve osoby
EPS | elektrický posilňovač riadenia | 600 EUR |
ZADNÝ ORIGINÁLNY BOX | krátka verzia / predĺžená verzia MAX | 259 EUR / 229 EUR |
Prechádzka vinicou zakončená ochutnávkou s fantastickým výhľadom. Kto by nešiel, však?
To je presne naša štyristopäťdesiatka