Objem motora:
686 cm3Výkon motora:
32 kW (44 Ps) / 5 500 rpmPohon:
4x4, kardanom / uzávierka predného diferenciáluCena:
od 8 590 EUR
Som šelma, na ktorej prefrčíš aj tou najbrutálnejšou divočinou. Proti srsti mi ale nie je ani jazda na kochačku – napríklad, keď budeš chcieť vyvenčiť svoju samičku. Na to mi s prstom v nose stačia iba zadné kolesá. Keď však treba, roztočím aj tie predné a vyškriabem sa na vrchol aj tej najstrmšej rokliny.
Už prvá jazda zapáli v očiach okolitých zvedavcov plamene neskonalého obdivu a pasuje ťa do role neohrozeného vodcu štvorkolkovej svorky. Kedykoľvek ťa ľudia zazrú, hneď si budú šepkať: „Aha, štvorkolkový alfa samec si značkuje revír.” A že je poriadne veľký! Do nádrže totiž dostaneš celých 21 litrov benzínu. A to je šťavy pokojne na 300 kilákov.
Pod kapotou mi búši vyspelý jednovalec s objemom 686 kubíkov. Vyrábajú ho v LONCINe technológiou rovnakou ako BMW. Tejto obrej fabrike verí Bé-eM-Wéčko natoľko, že si v nej dáva vyrábať nielen motory, ale na kompletku aj niektoré motocykle a skútre.
Radenie mám návykovo jednoduché. Kvalty prehodíš, skôr, ako by si povedal VLK. A najmä! Nemusíš pri tom stáť na brzde. Aj keď budeš jazdiť ako úplný divoch, môj variátor to s tebou vydrží o tretinu dlhšie, než je obvyklé. Vďaka uzamykateľnému predku nestiahnem chvost ani pred najväčšou výzvou.
Aj elektroniku mám ako z učebnice. Statický prúd držím pod 1 mA. To dokáže iba jediné percento konkurenčných strojov! Čo to znamená pre teba? Okamžite ma naštartuješ, a to aj po dlhodobom parkovaní. Pokojne aj po pol roku. Už v základe som fakt výstavný kus s elektro posilňovačom riadenia, vďaka ktorému pošetríš bicáky na ozajstnú prácu.
Za riadidlami si budeš pripadať ako v kokpite. Na digitálnom displeji krásne uvidíš všetky infošky o mojej kondícii aj štýle tvojej jazdy. Pomocou blútútu navyše v okamihu spáruješ telefón, a tak budeš mať na očiach echo o prichádzajúcich hovoroch.
O môj spodok sa stará spešľ ochranná platňa. O ten tvoj sa postarajú extrémne pohodlné sedačky. Na Vlkovi jednoducho tvoja zadnica vlka nechytí! A keď už sme pri tých intímnostiach, tak moja guľa utiahne až 800 kíl. Takže do vozíka môžeš nahádzať poriadny náklad, alebo prevážať celú svorku pomocníkov.
Zaťal som pazúr do tvojej zvedavosti? Príď otestovať, ako reve motor štvorkolkového alfa samca! Napríklad do môjho brlohu.
Objem motora | 686 cm3 |
Typ motora | štvortaktný jednovalec SOHC |
Maximálny výkon | 32 kW (44 Ps) / 5 500 rpm |
Maximálny krútiaci moment | 66 Nm / 4 500 rpm |
Sekundárny pohon | 4x4, kardanom / uzávierka predného diferenciálu |
Prevodovka | automat / variátor - L / H / N / R / P |
Štartér | elektrický |
Chladenie | vodou a olejom |
Emisná norma | EURO 4 |
Systém dávkovania paliva | EFI Bosch |
Objem nádrže | 21 litrov |
Maximálna rýchlosť | 60 km/h, (offroad) 100 km/h |
Homologácia | T3b |
Ťažné zariadenie | áno (zapísané v TP na 800 kg) |
EPS-Elektrický posilňovač riadenia | áno |
Elektrický navijak | áno, 3 000 libier |
Odpruženie vpredu | 2x plynokapalínový tlmič s nastaviteľnou pružinou |
Odpruženie vzadu | 2x plynokapalínový tlmič s nastaviteľnou pružinou |
Pneu vpredu | 25x8-12 |
Pneu vzadu | 25x10-12 |
Brzdy vpredu | 2x hydraulická brzda s dierovaným kotúčom (ø 210 mm) |
Brzdy vzadu | 2x hydraulická brzda s dierovaným kotúčom (ø 210 mm) |
Rozmery (D׊×V) | 2 040 x 1 190 x 1250 mm / MAX 2 220 x 1 190 x 1 350 mm |
Pohotovostná hmotnosť | 392 kg / MAX 410 kg |
Výška sedadla | 910 mm |
Svetlá výška | 280 mm |
MODEL | VERZIA | FARBA | CENA |
XWOLF 700i EPS | krátka | čierná, oranžovo čierná, modrá matná | 8 590 EUR |
XWOLF 700i MAX EPS | predĺžená | čierná, oranžovo čierná, modrá matná | 8 990 EUR |
EPS – elektrický posilňovač riadenia, 12″ alu kolesá, 3× 12 V zásuvka (zapaľovač + 2x USB), zámok riadenia integrovaný v spínacej skrinke, vodeodolný kastlík v prednom blatníku a v zadnej časti štvorkolky, homologované ťažné zariadenie s el. zásuvkou, silný elektrický navijak so silou 3 000 libier, kryty rúk, ochranné lemy blatníkov, prídavné sedadlo s operadlom a držadlami pre spolujazdca (v predĺženej verzii MAX), prepínanie pohonu 2×4/4×4 + uzávierka predného diferenciálu, predný ochranný rám s plastovým krytom, predný aj zadný nosič s možnosťou naložiť na ne až 80 kg, full LED dynamické predné a zadné smerovky integrované do predných aj zadných LED svetiel
Presne tieto výhody prináša nová spolupráca s Loncinom – jedným z najväčších čínskych producentov motocyklov, skútrov a štvorkoliek.
Fabrika Loncin vyrába okrem iného aj pohonné jednotky pre BMW, a dokonca aj niektoré modely bavoráckych motocyklov a skútrov. No a, samozrejme, aj mašiny vlastnej značky VOGE, ktoré u nás nájdeš tiež.
Veď príď a uvidíš, ako ti budú vyliezať oči z jamôk. Aby si dobre prezreli prémiové spracovanie štvorkoliek XWOLF 700i EPS.