UTX 700i EPS - Štvorkolky Goes

UTX 700i EPS

Keď sa do toho treba oprieť

Objem motora:

686 cm3

Výkon motora:

32 kW (44 Ps) / 5 500 rpm

Pohon:

4x4, kardanom / uzávierka predného diferenciálu

Farba:

Cena:

11 490 EUR

POĎME SA ZOZNÁMIŤ

Štvorkolkový valník pre poriadnych pracantov

 

Hľadáš pracovný stroj, ale najväčšia štvorkolka ti je malá? Práve si ma našiel! Som povinná výbava novodobých rančerov. Áno, kedysi to bol kolt, laso a rýchly kôň. Ale tých vďaka môjmu výkonu 32 kW osedláš rovno 44. A to už je slušný záprah! Namiesto lasa ti ponúknem poriadny navijak a hlavne úplne bombastickú sklopnú korbu.

Vďaka nej sa stanem tvojím rozdielovým hráčom. Dejiny tvojej práce sa začnú deliť na dobu pred korbou a po nej. Na korbe totiž pohodlne odvezieš až 180 kíl matrošu. A keby ti to nestačilo, môžeš za mňa pripojiť ešte offroad vozík. Na ten toho naložíš fakt veľa, pretože ťažné zariadenie odtiahne parádnych 680 kg. Aby sme túto porciu nákladu zabrzdili, mám brzdy na všetkých kolesách. Nechýbajú mi stabilizátory na prednej aj zadnej náprave, takže v zákrutách sa nevlním, ale pekne držím stopu.

No ale späť k štvorkolkovej histórii. Ten rozdiel v pohodlí bude ako medzi pravekom a súčasnosťou. Vďaka streche a čelnému rýchloupínaciemu plexi ťa nerozhodí žiaden šplechot – ani dažďový zvrchu, ani blatový zospodu. A keby si túžil ešte po väčšom komforte, vytuníš si ma pomocou celej zatvorenej kabíny a vykurovania. Potom so mnou môžeš makať fakt celoročne. Alebo skôr môžete, pretože v teple nájdu pohodlné sedačky hneď dvaja makači.

Čo by si o mne ešte tak chcel vedieť? Možno to, že mám EPS, pohon na všetky štyri a uzávierku predného diferenciálu. No a potom sú tu také tie klasické miery typu 62 Nm pri 4 500 ot./min. Viac údajov si v pohode omrkni v záložke Technické údaje. Aha, a skoro by som zabudol! Namiesto riadidiel mám volant. Ale dušou som stále štvorkolka.

MOTOR

Objem motora 686 cm3
Typ motora štvortaktný jednovalec SOHC
Maximálny výkon 32 kW (44 Ps) / 5 500 rpm
Maximálny krútiaci moment 62 Nm / 4 500 rpm
Sekundárny pohon 4x4, kardanom / uzávierka predného diferenciálu
Prevodovka automat / variátor - L / H / N / R / P
Štartér elektrický
Chladenie vodou a olejom
Emisná norma EURO 4
Systém dávkovania paliva EFI Delphi
Objem nádrže 28 litrov
Maximálna rýchlosť 59 km/h, (offroad) 80 km/h
Homologácia T1b
Ťažné zariadenie áno (zapísané v TP na 680 kg)
EPS-Elektrický posilňovač riadenia áno
Elektrický navijak áno, 2 500 libier

PODVOZOK A BRZDY

Odpruženie vpredu nezávisle zavesené a dvojité A-ramená, hydraulické tlmiče s nastaviteľnou pružinou
Odpruženie vzadu nezávisle zavesené a dvojité A-ramená, hydraulické tlmiče s nastaviteľnou pružinou
Pneu vpredu 25x8-12
Pneu vzadu 25x10-12
Brzdy vpredu 2x hydraulická kotúčová
Brzdy vzadu 2x hydraulická kotúčová

ROZMERY A HMOTNOSTI

Rozmery (D׊×V) 2 927 x 1 532 x 1 995 mm
Pohotovostná hmotnosť 575 kg
Výška sedadla 955 mm
Svetlá výška 260 mm
Rozmery korby 958 x 1 172 x 320 mm
Nosnosť korby 180 kg
MODEL VERZIA FARBA CENA
UTX 700i EPS so strechou, plastovými dverami a čelným plexi tmavo zelená 11 490 EUR
UTX 700i EPS so strechou, plastovými dverami a čelným plexi čierna s camo polepom 11 490 EUR

SÉRIOVÁ VÝBAVA

EPS – elektrický posilňovač riadenia, elektrický navijak so silou 2 500 libier, vrátane káblového ovládača, čelné delené plexi, hliníkové kryty predných aj zadných ramien, homologované ťažné zariadenie s el. zásuvkou, zásuvka 12V, odolná sklápacia korba z ocele, bezpečnostné pásy, polovičné plastové dvere, sklopná korba s otváracím čelom a úchyty na pripevnenie nákladu, prepínač pohonu 2×4 alebo 4×4, predný uzamykateľný diferenciál, redukcia do pomala a sily, stabilizátory na prednej aj zadnej náprave

PRÍPLATKOVÁ VÝBAVA ALEBO FARBA

UZAVRETÁ KABINA DFK S KÚRENÍM uzavretá kabína s dverami, čelné vyklápacie sklo so stieračom aj ostrekovačom a kúrenie s ventilátorom, vyrobené v ČR 4 450 EUR

PREZRI SI DETAILY

Hliníkové kryty ramien

Nechcem robiť ramená, ale tieto kryty ramien sú fakt pecka. Nielen že dobre vyzerajú, ale aj poriadne chránia dôležité dielce podvozku. No, a aby tej ochrany nebolo málo, v základe dostaneš aj predný ochranný rám a plastové lemy, ktoré pochytajú striekajúce bahno.

Sklápacia korba s výklopným čelom

Som fakt nabúchaná korba. Moja korba totiž odvezie až 180 kíl nákladu. Navyše je vyklápacia a má oceľové vnútro, ktoré ju chráni pred poškodením.

Elektrický navijak s káblovým ovládačom

Vytiahnem strom z lesa, alebo seba z bahna. Dokážem však ovládať aj snehovú radlicu, frézu a ďalšiu výbavičku.

Stabilizátory na prednej aj zadnej náprave

Vďaka stabilizátorom nebudeš lietať ako na kolotoči. Jazda bude oveľa komfortnejšia. Dvojnásobne to oceníš v zákrutách.

NASKOČ DO SEDLA

UTVéčko, do ktorého sa fakt zamiluješ

Uvažuješ o UTVéčku? Tak nečakaj a staň sa aj ty jedným zo spokojných majiteľov tohto skvele spracovaného a spoľahlivého stroja.

NA STAHNUTIE

ODPORÚČANÉ PRÍSLUŠENSTVO

Vozík na balík slámy

Nevoz balík ako balík. Hoď ho na tento vytunený vozík a do výbehu ho dovezieš raz dva.

Rovnacie hrable za štvorkolku

Najskôr nasadíš multifunkčný držiak (hydraulický alebo manuálne ovládaný). Naň potom zavesíš napríklad tieto rovnacie hrable, ktoré dajú do laty aj tú najväčšiu paseku.

Vozík offroad

Sklopná korba pre ľahkú prepravu lístia, hliny, dreva alebo odpadu. Keď vyhodíš obe veká, s prstom v nose prevezieš aj drevo dlhé až 2,7 metra.