Objem motora:
686 cm3Výkon motora:
32 kW (44 Ps) / 5 500 rpmPohon:
4x4, kardanom / uzávierka predného diferenciáluCena:
11 490 EUR
Hľadáš pracovný stroj, ale najväčšia štvorkolka ti je malá? Práve si ma našiel! Som povinná výbava novodobých rančerov. Áno, kedysi to bol kolt, laso a rýchly kôň. Ale tých vďaka môjmu výkonu 32 kW osedláš rovno 44. A to už je slušný záprah! Namiesto lasa ti ponúknem poriadny navijak a hlavne úplne bombastickú sklopnú korbu.
Vďaka nej sa stanem tvojím rozdielovým hráčom. Dejiny tvojej práce sa začnú deliť na dobu pred korbou a po nej. Na korbe totiž pohodlne odvezieš až 180 kíl matrošu. A keby ti to nestačilo, môžeš za mňa pripojiť ešte offroad vozík. Na ten toho naložíš fakt veľa, pretože ťažné zariadenie odtiahne parádnych 680 kg. Aby sme túto porciu nákladu zabrzdili, mám brzdy na všetkých kolesách. Nechýbajú mi stabilizátory na prednej aj zadnej náprave, takže v zákrutách sa nevlním, ale pekne držím stopu.
No ale späť k štvorkolkovej histórii. Ten rozdiel v pohodlí bude ako medzi pravekom a súčasnosťou. Vďaka streche a čelnému rýchloupínaciemu plexi ťa nerozhodí žiaden šplechot – ani dažďový zvrchu, ani blatový zospodu. A keby si túžil ešte po väčšom komforte, vytuníš si ma pomocou celej zatvorenej kabíny a vykurovania. Potom so mnou môžeš makať fakt celoročne. Alebo skôr môžete, pretože v teple nájdu pohodlné sedačky hneď dvaja makači.
Čo by si o mne ešte tak chcel vedieť? Možno to, že mám EPS, pohon na všetky štyri a uzávierku predného diferenciálu. No a potom sú tu také tie klasické miery typu 62 Nm pri 4 500 ot./min. Viac údajov si v pohode omrkni v záložke Technické údaje. Aha, a skoro by som zabudol! Namiesto riadidiel mám volant. Ale dušou som stále štvorkolka.
Objem motora | 686 cm3 |
Typ motora | štvortaktný jednovalec SOHC |
Maximálny výkon | 32 kW (44 Ps) / 5 500 rpm |
Maximálny krútiaci moment | 62 Nm / 4 500 rpm |
Sekundárny pohon | 4x4, kardanom / uzávierka predného diferenciálu |
Prevodovka | automat / variátor - L / H / N / R / P |
Štartér | elektrický |
Chladenie | vodou a olejom |
Emisná norma | EURO 4 |
Systém dávkovania paliva | EFI Delphi |
Objem nádrže | 28 litrov |
Maximálna rýchlosť | 59 km/h, (offroad) 80 km/h |
Homologácia | T1b |
Ťažné zariadenie | áno (zapísané v TP na 680 kg) |
EPS-Elektrický posilňovač riadenia | áno |
Elektrický navijak | áno, 2 500 libier |
Odpruženie vpredu | nezávisle zavesené a dvojité A-ramená, hydraulické tlmiče s nastaviteľnou pružinou |
Odpruženie vzadu | nezávisle zavesené a dvojité A-ramená, hydraulické tlmiče s nastaviteľnou pružinou |
Pneu vpredu | 25x8-12 |
Pneu vzadu | 25x10-12 |
Brzdy vpredu | 2x hydraulická kotúčová |
Brzdy vzadu | 2x hydraulická kotúčová |
Rozmery (D׊×V) | 2 927 x 1 532 x 1 995 mm |
Pohotovostná hmotnosť | 575 kg |
Výška sedadla | 955 mm |
Svetlá výška | 260 mm |
Rozmery korby | 958 x 1 172 x 320 mm |
Nosnosť korby | 180 kg |
MODEL | VERZIA | FARBA | CENA |
UTX 700i EPS | so strechou, plastovými dverami a čelným plexi | tmavo zelená | 11 490 EUR |
UTX 700i EPS | so strechou, plastovými dverami a čelným plexi | čierna s camo polepom | 11 490 EUR |
EPS – elektrický posilňovač riadenia, elektrický navijak so silou 2 500 libier, vrátane káblového ovládača, čelné delené plexi, hliníkové kryty predných aj zadných ramien, homologované ťažné zariadenie s el. zásuvkou, zásuvka 12V, odolná sklápacia korba z ocele, bezpečnostné pásy, polovičné plastové dvere, sklopná korba s otváracím čelom a úchyty na pripevnenie nákladu, prepínač pohonu 2×4 alebo 4×4, predný uzamykateľný diferenciál, redukcia do pomala a sily, stabilizátory na prednej aj zadnej náprave
UZAVRETÁ KABINA DFK S KÚRENÍM | uzavretá kabína s dverami, čelné vyklápacie sklo so stieračom aj ostrekovačom a kúrenie s ventilátorom, vyrobené v ČR | 4 450 EUR |
Uvažuješ o UTVéčku? Tak nečakaj a staň sa aj ty jedným zo spokojných majiteľov tohto skvele spracovaného a spoľahlivého stroja.