NOVÁ CENA

UTX 700i EPS

Keď sa do toho treba oprieť

Objem motora:

686 cm3

Výkon motora:

32 kW (44 Ps) / 5 500 rpm

Pohon:

4x4, kardanom / uzávierka predného diferenciálu

Farba:

Cena:

NOVÁ CENA: 10 590 EUR

POĎME SA ZOZNÁMIŤ

Štvorkolkový valník pre poriadnych pracantov

Áno, vidíš dobre, teraz kúpiš toto UTVéčko o celých 900 eur lacnejšie!
Ako je to možné? Dohodli sme sa priamo s fabrikou LONCIN, ktorá UTV pre GOES vyrába, a stali sa akreditovaným zástupcom značky LONCIN pre Slovensko aj Česko.
Čo tebe to prinesie? Okrem nižších cien, ktoré sme preniesli na vás, našich zákazníkov tiež plnú podporu jedného z najväčších výrobcov štvorkoliek a motocyklov na svete.
Vy, kto nás poznáte, tak dobre viete, že naša práca je pre nás zároveň aj tým najväčším koníčkom a to na čom nám záleží úplne najviac, je kvalita nami dovážaných produktov. Nezniesli by sme myšlienku, že je hoci jediný zákazník s našou štvorkolkou, UTVéčkom alebo motorkou nie je spokojný. Aj preto vám poskytujeme záruky nad rámec zákona, kedy nevymýšľame žiadny kľučky a dodatky v záručných podmienkach. Viac si o nich môžeš prečítať tu
Kto je LONCIN? Megafirma, ktorá bola v Číne ako jedna z prvých zapísaná ako súkromný podnik s vlastným kapitálom. A napríklad 18 rokov vyrába nielen motory ale celé modely motocyklov a skútrov BMW. Aj to ukazuje na ich kvalitnú produkciu, ktorá je plne porovnateľná s akoukoľvek svetovou značkou. Príď sa o tom presvedčiť k nám alebo našim partnerom. Môžeš si rozobrať akýkoľvek diel, skontrolovať spracovanie, materiály aj si akúkoľvek mašinu požičať na otestovanie. Viac o fabrike i strojoch nájdeš na našom novom webe www.loncin.sk
Popis tohto UTV 700i EPS a všetky dáta a nové ceny nájdeš na novym webe: https://www.loncin.sk/modely/utv/utv-700i-eps/
Viac informácií a tiež o tom, prečo sme sa rozhodli pre priamu spoluprácu s fabrikou snáď už čoskoro nájdeš na našom blogu. Napíšeme o tom viac, tak nás tam sleduj.

MOTOR

Objem motora 686 cm3
Typ motora štvortaktný jednovalec SOHC
Maximálny výkon 32 kW (44 Ps) / 5 500 rpm
Maximálny krútiaci moment 62 Nm / 4 500 rpm
Sekundárny pohon 4x4, kardanom / uzávierka predného diferenciálu
Prevodovka automat / variátor - L / H / N / R / P
Štartér elektrický
Chladenie vodou a olejom
Emisná norma EURO 4
Systém dávkovania paliva EFI Delphi
Objem nádrže 28 litrov
Maximálna rýchlosť 59 km/h, (offroad) 80 km/h
Homologácia T1b
Ťažné zariadenie áno (zapísané v TP na 680 kg)
EPS-Elektrický posilňovač riadenia áno
Elektrický navijak áno, 2 500 libier

PODVOZOK A BRZDY

Odpruženie vpredu nezávisle zavesené a dvojité A-ramená, hydraulické tlmiče s nastaviteľnou pružinou
Odpruženie vzadu nezávisle zavesené a dvojité A-ramená, hydraulické tlmiče s nastaviteľnou pružinou
Pneu vpredu 25x8-12
Pneu vzadu 25x10-12
Brzdy vpredu 2x hydraulická kotúčová
Brzdy vzadu 2x hydraulická kotúčová

ROZMERY A HMOTNOSTI

Rozmery (D׊×V) 2 927 x 1 532 x 1 995 mm
Pohotovostná hmotnosť 575 kg
Výška sedadla 955 mm
Svetlá výška 260 mm
Rozmery korby 958 x 1 172 x 320 mm
Nosnosť korby 180 kg
MODEL VERZIA FARBA CENA
UTX 700i EPS so strechou, plastovými dverami a čelným plexi tmavo zelená NOVÁ CENA: 10 590 EUR
UTX 700i EPS so strechou, plastovými dverami a čelným plexi čierna s camo polepom NOVÁ CENA: 10 590 EUR

SÉRIOVÁ VÝBAVA

EPS – elektrický posilňovač riadenia, elektrický navijak so silou 2 500 libier, vrátane káblového ovládača, čelné delené plexi, hliníkové kryty predných aj zadných ramien, homologované ťažné zariadenie s el. zásuvkou, zásuvka 12V, odolná sklápacia korba z ocele, bezpečnostné pásy, polovičné plastové dvere, sklopná korba s otváracím čelom a úchyty na pripevnenie nákladu, prepínač pohonu 2×4 alebo 4×4, predný uzamykateľný diferenciál, redukcia do pomala a sily, stabilizátory na prednej aj zadnej náprave

PRÍPLATKOVÁ VÝBAVA ALEBO FARBA

UZAVRETÁ KABINA DFK S KÚRENÍM uzavretá kabína s dverami, čelné vyklápacie sklo so stieračom aj ostrekovačom a kúrenie s ventilátorom, vyrobené v ČR 4 450 EUR

PREZRI SI DETAILY

Hliníkové kryty ramien

Nechcem robiť ramená, ale tieto kryty ramien sú fakt pecka. Nielen že dobre vyzerajú, ale aj poriadne chránia dôležité dielce podvozku. No, a aby tej ochrany nebolo málo, v základe dostaneš aj predný ochranný rám a plastové lemy, ktoré pochytajú striekajúce bahno.

Sklápacia korba s výklopným čelom

Som fakt nabúchaná korba. Moja korba totiž odvezie až 180 kíl nákladu. Navyše je vyklápacia a má oceľové vnútro, ktoré ju chráni pred poškodením.

Elektrický navijak s káblovým ovládačom

Vytiahnem strom z lesa, alebo seba z bahna. Dokážem však ovládať aj snehovú radlicu, frézu a ďalšiu výbavičku.

Stabilizátory na prednej aj zadnej náprave

Vďaka stabilizátorom nebudeš lietať ako na kolotoči. Jazda bude oveľa komfortnejšia. Dvojnásobne to oceníš v zákrutách.

NASKOČ DO SEDLA

UTVéčko, do ktorého sa fakt zamiluješ

Uvažuješ o UTVéčku? Tak nečakaj a staň sa aj ty jedným zo spokojných majiteľov tohto skvele spracovaného a spoľahlivého stroja.

NA STAHNUTIE

ODPORÚČANÉ PRÍSLUŠENSTVO

Vozík na balík slámy

Nevoz balík ako balík. Hoď ho na tento vytunený vozík a do výbehu ho dovezieš raz dva.

Rovnacie hrable za štvorkolku

Najskôr nasadíš multifunkčný držiak (hydraulický alebo manuálne ovládaný). Naň potom zavesíš napríklad tieto rovnacie hrable, ktoré dajú do laty aj tú najväčšiu paseku.

Vozík offroad

Sklopná korba pre ľahkú prepravu lístia, hliny, dreva alebo odpadu. Keď vyhodíš obe veká, s prstom v nose prevezieš aj drevo dlhé až 2,7 metra.